Varför är jag så svag varför ger jag upp allt så lätt min älskling mitt allt jag skulle aldrig kunna lämmna dig även om jag tvingas finns alltid en bit av mig kvar hoss dig den du fick av mig första gången vi sågs när du skriver till mig "du lova att aldrig lämmna mig"  jag har lovat och det kommer jag aldrig att göra..  men mitt hjärta det är så förstörd. men jag lovar du gör det starkare du hjälper mig när det känns som att hella jag går sönder i en massa bitar. Att ta livet av mig ja hade du inte funnits hade jag inte varit kvar på den jord. Det jorden som jag är alldeles för svag för..
 
men jag har alltid mig själv att skylla på, jag  är så dum.  Men varför gud varför kan du inte få mig att sluta gud jag ber dig att få slut på mitt lidande men snälla få inte dom jag älskar att lida. Jag vill försvinna men jag vill inte att han, han jag älskar ska lida han betyder allt för mig
 
mitt allt  lill Mj <3
 


 
 
 

Kommentera

Publiceras ej